Nie można wyświetlić wtyczki FB

 

Lokalny Punkt Informacyjny o Funduszach Europejskich

Szkolenie na temat Monitorowania i rozliczania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

08-06-2013 | Autor: LPI | drukuj
Ilustracja do informacji: Szkolenie na temat Monitorowania i rozliczania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dnia 4 czerwca 2013 r. w Centrum Kształcenia Ustawicznego „Elektryk” w Nowej Soli zostało przeprowadzone szkolenie pt. „Monitorowanie i rozliczanie wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki”. Organizatorami szkolenia był Lokalny Punkt Informacyjny o Funduszach Europejskich w Żaganiu oraz Departament Europejskiego Funduszu Społecznego w Zielonej Górze.
Celem szkolenia było nabycie i uzupełnienie wiedzy z zakresu monitorowania i rozliczania projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Uczestnicy poznali zasady systemu sprawozdawczości, zasady finansowania projektów, wytyczne odnośnie kwalifikowania wydatków i wymogi odnośnie rozliczania projektu wynikające z umowy o dofinansowanie. Został również omówiony wniosek o płatność, postęp rzeczowy realizacji projektu i odniesienie do kryterium równości szans. Wiele pytań dotyczyło najczęściej popełnianych przez beneficjentów nieprawidłowości.

Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013 oraz budżetu państwa.
 
 

Starostwo Powiatowe w Żaganiu

ul. Dworcowa 39, 68 - 100 Żagań
Herb Powiatu Żagańskiego
tel. (068) 477 79 01, fax (068) 477 79 20
e-mail: starostwo@powiatzaganski.pl
Nr konta: 95 1020 5402 0000 0202 0336 8032

Twoja przeglądarka nie odtwarza plików multimedialnych



Kalendarium ›

  • Baner: LPI
  • Baner: Lubuskie Warte Zachodu
  • Baner: Lubuski Urząd Wojewódzki
  • Baner: Powiat Görlitz
  • Baner: ZPP
  • Baner: www.tarcza.lubuskie.pl
  • Baner: Lotnisko
  • Baner: ANR
  • Baner: Alternatywna Baza Firm
  • Baner: NGO Powiatu Żagańskiego
  • Baner: Zachodnia Izba Przemysłowo-Handlowa